The Power of Love Lyrics

The whispers in the morning
Of lovers sleeping tight
Are rolling by like thunder now
As I look in your eyes

清晨中沉睡的戀人發出的呢喃
如雷聲般呼嘯而過
我望著你的雙眼

I hold on to your body
And feel each move you make
Your voice is warm and tender
A love that I could not forsake

擁抱著你的身軀
感覺你的每個動作
你的聲音溫暖而柔和
是我不能放棄的愛

(chorus)
'Cause I'm your lady
And you are my man
Whenever you reach for me
I'll do all that I can

因為我是你的女人,你是我的男人
當你有求於我
我一定全力以赴

Thust is how I'm feeling
Lying in your arms
when the world sends to much to take
That all ends when I am with you
Even though there may be times
It seems I'm farther away
Never wonder where I am
'Cause I am always by your side

躺在你懷裡,我感到失落
當外面的世界太沉重
和你在一起,煩惱盡拋
即使有時候我彷彿身在遠方
但我從不疑惑自己所在
因為我永遠在你身旁

(2nd chorus)
'Cause I am your lady
And you are my man
Whenever you reach for me
I'll do all that I can

因為我是你的女人,你是我的男人
當你有求於我
我一定全力以赴

We're heading for something
Somewhere I've never been
Sometimes I am frightened
But I'm ready to learn
Of the power of love

我們正朝著不曾經歷的事、
不曾去過的地方前進
有時我很害怕
但我已準備學習愛的力量

The sound of your heart beating
Made it clear suddenly
the feeling that I can't go on
Is a light years away

你的心跳聲,剎那間使它更明確
我那無法持續的情感在好幾光年以外

(2nd chorus)
'Cause I am your lady
And you are my man
Whenever you reach for me
I'll do all that I can

因為我是你的女人,你是我的男人
當你有求於我
我一定全力以赴

We're heading for something
Somewhere I've never been
Sometimes I am frightened
But I'm ready to learn
Of the power of love

我們正朝著不曾經歷的事、
不曾去過的地方前進
有時我很害怕
但我已準備學習愛的力量

the power of love
ooh ooh oooh
as I look into your eyes

愛的力量....
當我注視著你的雙眼!
arrow
arrow
    全站熱搜

    親密美學花園 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()